Nekad iowa | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iowa

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Nicholas

Vad är ditt discord namn? iowa__

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Iowa Mbaku och är nu 21 år, han har vart i Unive för ett år sedan men problem i hemlandet hände så nu när det är löst återvänder han till sin gamla stad och redo att ta upp kontakten med sina gamla vänner i staden.
Iowa är en glädje spridare och som gillar att träffa nya människor, han gillar allt från bilar, motorcyklar men mest att vara med många andra karaktärer som har samma tempo och humor som han själv.
Hans bakgrund är mörk då han haft en svår uppväxt men när han kom till denna staden då ledde hans liv till något positivt, Iowa har en kort stubin som många vet om men det är de folket gillar med honom

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion, många roliga samtal och generellt bara roliga saker

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte behöver ”vinna” varje scenario då det finns andra på servern som oxå vill kunna ”vinna”

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja t.ex RDM det är att man dödar någon utan någon bakomliggande orsaker, COP BAIT att man inte ska hettsa mot polis för att få dom efter sig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag som sagt spelat på denna servern i ungefär 2år men pågrund av nytt jobb så har jag inte spelat på ett tag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget jag kommer på men om det är något så fråga

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning.

Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka