Nekad intevatsy | Ban överklagan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

intevatsy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/VatsyRae/

Ditt Hex-ID: 11000011313f73e

Vad är din discord tagg? Vatsy Rae#1578

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft, lall ~Bosse. Återstår: 2 dagar 23 timmar 27 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han ansåg att jag lallade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid autoexperten och försökte skapa ett roligt scenario då jag smög in, blev påkommen sprang ut och gjorde samma sak tre gånger. Den fjärde gången sprang jag ut och arbetaren sprang ut några meter bakom så jag gick upp på stegen som leder till sutoexpertens tak. När jag några sekunder efter gick ner för stegen frös mitt spel och jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban för att jag försökte bara skapa ett roligt scenario och betedde mig som min karaktär, lite halv dum.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Före blev jag bannad för lall när jag sparkade på en bil som stog mitt i vägen, då förstod jag att man inte ska sparka på bilar, jag har inte sparkat på en bil sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta bli att smyga in och ut ur autoexperten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer inte göra samma sak igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka