Accepterad InteAxel | Medlem ansökning (cindy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

InteAxel

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alwin

Vad är ditt discord namn? Mr.Duck#8412

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2000

Berätta om din karaktär. En Gubbe på 50 bast. Kommer från en familj med 4 syskon vilket han är den minsta, Hade svårt med stavning och koncentration, fick diagnostiserad adhd vid 16 års ålder, Men går på medicin nu. Varit gift förr i tiden men skild nu mera, Har en brinnande passion för kebab. Vaknar ofta innan gryningen, gillar en skål gröt på morgonen som alla gubbar. Väldigt glad och utåt gubbe, Har alltid ett bra humör men kan bli seriös om situationen så kräver. Favorit färgen är grön, Har ett intresse för bilar och poliser, har alltid sätt upp till dem på ett sätt och önskar att han kunde bli de en dag. Jobbar på nu mera på postnord. Älskar sin hund, dock så blev han tvungen att skjuta den i tisdags för att den fick cancer i höger back ben.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra genom ett glatt humör och alltid ha en god ton, kan låta den andra människan vinna i ett scenario även om de inte gynnar mig för att få lite spänning i servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du agerar på ett sätt som gynnar den andra parten eller dina konkurrenter istället för att försöka maximera dina egna vinster eller framgångar.

Hur hittade du Unive? Genom att skrolla fivem serverar med en kompis, verkade intressant så jag stanna.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka