Nekad Inany | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Inany

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? Inan_y

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 1999

Berätta om din karaktär.
Abud är 57 år gammal en speciell person med en unik personlighet. Han älskar att göra folk glada genom att vara social och rolig. Han kan alltid få människor att skratta och sprida glädje omkring sig. Abud har inget specifikt mål i livet, men han är nöjd med att leva i nuet och göra vardagen rolig för sig själv och andra.

Han har också en passion för bilar, särskilt långsamma bilar. Han älskar känslan av att köra och tar sig tid att verkligen njuta av varje ögonblick på vägen. Tyvärr har han ibland haft olyckor när han kört för fort efter att ha tagit tjack. Han kämpar dock med detta och försöker hitta en balans mellan sin passion för bilar och att köra säkert.

Abud tror på att sprida glädje och skapa positiva minnen för andra människor. Han tror att genom att vara social och få människor att skratta kan han göra världen till en bättre plats. Han är en äventyrlig person som älskar att utforska och uppleva nya saker.

Abud är en färgstark person som gör sitt bästa för att göra världen lite ljusare och roligare för alla runt omkring honom. Han är en viktig del av sitt samhälle och sprider glädje med sitt leende och sin positiva inställning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till ett roligt och unikt rp där jag kommer Rpa som en hemlös pundare som får runt och frågar om pengar osv jag tror jag kommer att få många att skratta och känna att det är kul rp jag bidrar med!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alltså vi säger att snuten jagar mig för jag har 3 kilo tjack i bakfickan och jag väljer att Rpa på att jag är snurig och kör in i en vägg så polisen kan ta mig då har jag spelar för motparten alltså polisen för jag lät dem ta mig men i rpn krokade jag bara.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja sunt förnuft man tänker som man skulle ha gjort irl. Fear rp man ska värna om sitt liv man slår inte någon som riktar vapen mot dig, poser gaming att man tillexempel spelar för makt och pengar eller inte rpar på skador för stt inte förlora ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Är faktiskt helt ny och är redo för att Rpa har kolla på livesteams på fbrp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är här för att ha roligt rp

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka