Nekad Imme | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Imme

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198821709170

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Imme#5536

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Holger Börjesson. Hans familj är ursprungligen från sverige men hans morfar är från USA det är därför han är så bra på engelska han fick A i engelska pga hans morfar.Han är 21 år gammal och gillar att spela golf med hans familj och gå ut o fiska med hans pappas båt med kompisar.han hatar när folk är dumma mot han och han hatar lök,han är också allergisk mot hästar och han hatar brännnärslor och tagg buskar.Han gillar också att spela fotboll med hans vänner och han gillar att äta tacos och pizza.han har nydligen skaffat körkort så han brukar köra runt i sin BMW men hans drömbil är en bugatti chiron,hans pappa äger en bilfirma så han brukar få lite bilar ibland av sin pappa.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra med bättre rp och jag kommer vara så aktiv som möjligt jag kommer lära mina kompisar att rpa bättre för dom är ganska kassa jag kommer göra staden till en bättre plats eftersom jag troligtvis kommer börja jobba på polismyndigheten osv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att Unive roleplay är den bästa servern i sverige för flest människor är inne på denna server i hela sverige och denna servern känns som att den har bäst rp nivå osv.

Hur hittade du Unive? Jag satte på filtret svenska servrar och denna servern kom upp först av alla,Jag blev lite lockad när jag såg att det var runt 100 pers som var inne så jag bara gick in på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skaffa nya vänner skaffa seriösare jobb och kunna ha en bra och rolig rp,försöka göra staden till en bättre plats osv.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på unive roleplay men jag har spelat på en annan server som heter färjestaden men jag tyckte inte det blev så roligt där så jag bytte till denna och denna servern verkar vara en av dom bästa i sverige.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top