Nekad Imme | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Imme

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198821709170/

Ditt Hex-ID: 110000133589572

Vad är din discord tagg? immeboss

Vem var det som bannade dig? Faygooz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-23 182512.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig eftersom jag slog ner folk på piren utan någon som helst anledning och sedan tog en kille bil och körde ner denna i havet. Jag råkade även köra på en kille som stod vid stranden på piren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag loggade in på servern och sedan åkte jag runt med mina polare i en 4-sitsig bil. Vi åkte bara runt som vanligt snackade med folk drog in på casiont körde lite black jack och sen bara hade de gött liksom. Sedan ett tag efter detta så körde min polare mig till piren och sa att jag skulle slå ner en grabb, så jag slog ner grabben helt utan en giltlig anledning och tog sedan hans bil och då råkade jag köra på en kille som stod vid stranden på piren, jag körde ner den i vattnet och sedan blev jag avstängd. Jag gick runt och kaxade mot alla jag såg och var bara allmänt dryg mot alla. Detta var extrem dålig roleplay och det kommer absolut inte ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% en giltlig ban och jag förstår varför Faygooz valde att banna mig. Jag sket fullständigt i reglerna och roleplayade lalligt. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta och hoppas på en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ens ihåg om jag har fått några bans senaste 3 månaderna men dom som är tidigare var sedan långt tillbaka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ens tänkt tanken med att slå grabben från första början och sedan absolut inte ta hans bil. Jag skulle ha tänkt på konsekvenserna och absolut inte börjat rpa lalligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag får en andra chans så lovar jag att jag kommer bidra med en hög men ändå rolig roleplay. Jag har läst reglerna ännu en gång och jag kommer absolut hänvisa och tänka på dessa regler i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka