Accepterad ImGedi | Medlem ansökning [hubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ImGedi

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zakaria

Vad är ditt discord namn? Madhoun

Vad är ditt födelsedatum? 8 December 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Im Gedi 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, strategisk, impulsiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Im Gedi växte upp i en tuff miljö och hamnade tidigt i fel kretsar. Nu vill han bygga upp ett namn, tjäna pengar och på sikt få ett stabilare liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP där jag fokuserar på att skapa bra scenarion för både mig själv och andra spelare. Jag är också bra på att samarbeta och anpassa mig efter situationer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska försöka vinna själv, utan istället tänka på att göra scenariot roligt och realistiskt för alla inblandade. Ibland betyder det att man förlorar, blir gripen eller hamnar i en dålig situation men det bidrar till bättre RP och mer utvecklade historier.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja! Jag har på kort tid förstått hur spelet funkar. Jag har aldrig spelat fivem tidigare. Men jag bröt regeln fearrp då jag inte tog upp händerna när jag blev rånad av ett gäng och det resulterade i en ban i nån timma och sedan 3 dagar men jag överklagade och fick förståelse. Nu förstår jag spelet bra och har läst reglerna!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Den första regeln jag bröt var faktiskt fearrp sen har vi metagaming och ingen powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Min tjej vill lämna mig för jag inte har gett henne lika mycket uppmärksamhet som denna servern. Jag är aktiv, seriös och vill bidra till bra RP.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka