Nekad ImChrilleeee | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ImChrilleeee

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Chrilleboi/

Vad är ditt namn i verkligheten? Christopher Samuelsson

Vad är ditt discord namn? Chrille#4036

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. - Karaktärsinformation (Namn, kön, och ålder på din karaktär): Gustav Larsson 30 år och är en man

- Karaktärsdrag (personlighetsdrag för just din karaktär): Gustavs personlighetsdrag är att han är väldigt försiktig mot främmande personer. Efter att allt han har gått igenom är att han inte vill att det ska hända igen. Gustav vill inget ont till andra personer han vilja att alla ska ha det bra.

- Karaktärsstory (en kort historisk bakgrund, drivkrafter samt mål med karaktären): Jag tror att det var någon gång i April. Men jag fick slut på det hela efter ett tag.
Jag städade hela huset en varm sommardag och hittade en 9mm i vardags bordet, eller ja min far hade en sådan och jag visste fan inte vad jag skulle ta mig till. Ja som ni kan tänka er så har min far lämnat mig alltså så finns han inte kvar.
Visst fan, för att få en liten bild av min berättelse så bodde vi i ett så kallade slumområde i Texas. Ja som ni nu förstår så kunde inte jag bo kvar hemma längre.
Jag hade bara 2,5 månad kvar på utbildningen så jag bestämde mig för att fråga en polare ifall jag fick bo hos honom till jag var kvar med min utbildning. När min utbildning var klar så hade jag tyvärr ingen kontakt med min mor, då jag fick reda på att hon dog 5 dagar innan min utbildning vart klar. Jag och min polare var på väg till affären för att köpa lite mat och jag ser i backspegeln att det kommer en svart skåpbil upp mot förardörren och vevar ner passagerarrutan och riktar en mini uzi och jag tvärnitar och vänder för att skydda både mig och min polare. Men jag märker inte förens jag kommer hem och kollar mig själv i spegeln så ser jag att jag har en skottskada i högra bröstet och jag ta upp min mobil och ringer 911 och säger att det måste komma en ambulans till platsen för att hämta mig och ta mig till sjukhus.
1 månad senare vaknar jag upp och ser att det finns massor utav slangar som leder in i mig och jag får panik och drar i gång larmet så alla läkare kommer och börjar ge mig lugnande medicin men det funkar inte så jag drar av mig alla slangar och springer ner till närmaste taxi och säger en adress och taxin åker dit jag går upp för dem långa trapporna för att hämta min polare och ser att han ligger och sover i sin säng. När jag vaknar upp på morgon så gör jag frukost till både mig och min polare, jag försöker få liv i honom och inser att han inte har någon puls,
Begravningen kommer och jag håller tal för min polare, efter talet så kommer han mamma och säger att det var ett jättefint tal jag gjorde och hon uppskattade det jag gjorde. Men jag pratade med Bilförsäljarchefen Johan och han ville anställa mig och så blev jag bilhandlare chef och han hade redan sökt ett nytt jobb så nu är jag bilhandlare chef och inte han. Jag är nu 30 år gammal och söker jobb som aldrig förr, jag tar vilket jobb som helst bara

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på servern eftersom att jag känner att ni har en väldigt hög rp nivå

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tycker om erat koncept på servern. Typ som menyer, olika gäng, poliser, ambulanser, mekonomen m.m.

Hur hittade du Unive? Jag hittade eran server via Cosmo_BT på twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det jag har som mål är att jag vill bygga upp min karaktär så mycket som möjligt, jag vill bygga på min story på karaktären

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det jag vill uppnå är att jag vill att ni ska få en så bra spelarbas som möjligt. Planen är att jag kommer att streama då och då när jag väl är inne på servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte
 
+rep Ser bra och utvecklad ut. Ser ut som en potentiell rp spelare!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top