IMA
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/imaofficial/
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig
Vad är ditt discord namn? luddeeksde#0124
Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Seth Lundgren och är 41 år! Ingen levande familj. Hade en pappa som var alkolist vilken gjorde att Seths uppväxt var tuff och svår. Mamma som inte vågade göra något vilket gjorde att Seth fick stå ut med det. Hoppade av gymnasiet för att han fick ett skitjobb på Mallorca som senare ledde till lite gäng-relaterade saker. Man kan säga att han blev en tank när det väl gällde. Eftersom uppväxten varit svår så har han svårt att hantera sina känslor och blir lätt lite för arg. Intressen som Seth har är bilar, mat -dryck, och boxning. Just nu bor Seth i ett skitigt tomt rum på ett motell och försöker hitta några att umgås med.
Varför ska just du bli whitelistad? Har alltid tyckt att rp är kul, spelar lite ARMA 2 rp för många många år sedan. Spelat lite rp på servrar där man ej behöver whitelist och har märkt att det funkar inte. Har inte ansökt om någon whitelist på servrar för känner inte att jag haft tiden till det just då, men nu så finns tid! Kollat mycket rp på streams under senaste decenniet så vet hur det funkar.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Tycker Unive verkar ha ett riktigt skönt gäng på servern och väldigt bra kodat det jag sett än sålänge.
Hur hittade du Unive? Kikade runt lite i FiveM listan för att hitta någon bra server, hittade Unive och testade!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att sprida mycket glädje och att ha roligt! Även bidra med heta, roliga, och lustiga scenarion.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag ej
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig
Vad är ditt discord namn? luddeeksde#0124
Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Seth Lundgren och är 41 år! Ingen levande familj. Hade en pappa som var alkolist vilken gjorde att Seths uppväxt var tuff och svår. Mamma som inte vågade göra något vilket gjorde att Seth fick stå ut med det. Hoppade av gymnasiet för att han fick ett skitjobb på Mallorca som senare ledde till lite gäng-relaterade saker. Man kan säga att han blev en tank när det väl gällde. Eftersom uppväxten varit svår så har han svårt att hantera sina känslor och blir lätt lite för arg. Intressen som Seth har är bilar, mat -dryck, och boxning. Just nu bor Seth i ett skitigt tomt rum på ett motell och försöker hitta några att umgås med.
Varför ska just du bli whitelistad? Har alltid tyckt att rp är kul, spelar lite ARMA 2 rp för många många år sedan. Spelat lite rp på servrar där man ej behöver whitelist och har märkt att det funkar inte. Har inte ansökt om någon whitelist på servrar för känner inte att jag haft tiden till det just då, men nu så finns tid! Kollat mycket rp på streams under senaste decenniet så vet hur det funkar.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Tycker Unive verkar ha ett riktigt skönt gäng på servern och väldigt bra kodat det jag sett än sålänge.
Hur hittade du Unive? Kikade runt lite i FiveM listan för att hitta någon bra server, hittade Unive och testade!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att sprida mycket glädje och att ha roligt! Även bidra med heta, roliga, och lustiga scenarion.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag ej