Accepterad IHeiXI | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IHeiXI

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Rosén

Vad är ditt discord namn? rosem84

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Jörgen Olsson och är just nu 26 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, glad, positiv.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Jörgen växte upp i landskapet Värmland där han bor tillsammans med både sin ödmjuka mamma och sin tålmodiga och motiverande pappa. Han växer upp tillsammans med flera vänner och tränar och spelar flera olika sporter som fotboll och golf vilket var hans favorit aktiviteter under hans barndom. Han växer senare upp och blir så småningom tonåring som lägger av med fotbollen då skola och plugg tar över där han skaffar utbildning för senare arbete som ekonom. Jörgen har idag inget arbete då han letar efter nya utmaningar och vill hitta något som passar honom bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion tillsammans med nya personer och vänner för att skapa ett roligt rp där man tillsammans kan utvecklas och bli bättre. Även bidra med en till karaktär i staden som kan bygga ut spelarbasen för att få fler interaktioner med andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela till motpartens vinst i ett scenario kan man göra för att dröja ut scenariot och förlänga det för att göra ett roligare rp med fler interaktioner med andra spelare. Man kan alltså spela till den andra partens fördel för att få ett roligare rp och inte endast få scenarion till sin egna fördel för att tjäna på det. Man ska skapa bättre rp och inte ett gynnande rp till enbart sig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, har ej fått en varning eller ban för att bryta mot regel eller gjort det, endast i mindre utsträckning som att köra fort i staden eller av ren otur råkat köra på en person men därifrån försökt spela ut scenariot. Lärt mig att vara lite försiktigare eller istället försöka improvisera utifrån vad som händer för att bli en bättre rpare!

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm och vdm är exempel på regler som innebär att man inte får köra över eller döda person utan anledning. Alltså att ingenting har hänt för att man ska göra detta. Ett annat exempel är metagaming som innebär att man plockar information utanför servern för att senare kunna använda informationen till sin fördel i spelet. Tillsist finns, som ett exempel sunt förnuft som kan vara en av de viktigaste reglerna där man ska agera utifrån sitt egna omdöme för att skapa roligare rp!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har spelat en del rp tillsammans med kompisar som är erfarna och lärt mig en del på så sätt samtidigt som jag ser detta som en chans att bli bättre samt ha roligt med andra personer!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka