Accepterad Ice_Cream_Giant | Ban överklagan [Dumle]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 2438
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 2438

Gäst
Användarnamn: Ice_Cream_Giant

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954977793/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ILikeTurtles

Vad är din discord tagg? HENNING 360#0914

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Pratar ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa till Dumle att jag sätter mig i support för att jag precis hade blivit rdm:ad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag precis hade kommit ut från sjukhuset för att jag hade fått hjälp för att jag precis innan det hade blivit rdm:ad så då så kommer en man på en el rullator med vinge på och sköt ner mig och då kallade jag dit staffs och då kom dumle och ressade mig sen så sa jag "Dumle kom support" sen så blev jag p bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju då jag som gjorde fel och trodde att det hade blivit ett gud ärende och att man då kunde snacka ooc.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit ut 20mille från en chefs kassa och jag har lärt mig att inte göra det igen. Jag har blivit avstängd i 24 timmar för glitchar och det blev lite konstigt där imed att jag inte hörde guden så den räknas inte helt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gå ooc utan skriva i ooc kanalen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att skriva i ooc istället.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka