Accepterad Ibe | Ban Överklagan [alz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ibe

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199043785091/

Ditt Hex-ID: 110000140953183

Vad är din discord tagg? strker11

Vem var det som bannade dig? Alz

Bild på banmeddelande: View attachment Skärmbild 2023-12-05 142737.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde nåt som man inte får så jag var en polis och jag pita en kille och ni sa att det var vdm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så jag och min vän var i tjänst som poliser vi såg att det var ett affärs rån så vi gick dit och vi såg dem. Dem sa att dem ska ha fri utväg och mera grejer efter det hoppade dem in i bilen och vi börja köra efter dom efter ett tag så jag en högre upp om jag kunde pita han och han sa ja så jag gjorde det men så märkde jag att det var över 50kmh så vi forstätter scenariot och sen ber dem mig hoppa support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel 100%

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut men det var längesen och kommer inte ihåg en enda.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja istället så borde jag kollat hur snabbt dem åker och pita dem som man ska och när jag frågade at jag kan pita var det runt 50kmh men när jag fråga om jag får pita så märkde inte jag att han kör över 50kmh nu så jag borde ha varigt mer noga och kollat inan jag gjorde pitet

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att vara extremt försktig vad jag gör och att kolla och tänka innan jag gjör nåt och jag kommer aldrig göra nått sånt här igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka