Nekad HYPEM | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HYPEM

Medlem
Meddelanden
328
Reaction score
16
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198116126998/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? HYPEM

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Carl Svensson som är 22 år Han hade inga vänner under sin barndom så han var oftast ensam, hans föräldrar orkade inte bryr sig för dom var skilda och drack alkohol. Han blev ofta retad för att han inte duschade eller inte hade rena kläder. Och detta pågick ända tills 6'an för då började hans föräldrar ta tag i livet igen och Josef började skaffa vänner. Han började ta tag i betygen igen och började få hopp i livet, hans drömjobb är nog bonde för hans pappa hade en skruttig traktor när han var liten och Josef gillade alltid att försöka hjälpa till och laga traktorn för att han alltid har gillat meka. Hans favorit ämne i skolan var träslöjd för då fick man bygga och hålla på. Han hade inga släktingar i närheten under sin barndom för den delen. Han är bra på att hjälpa andra, han kan meka och han tar hand om naturen. Han är inte så social för han aldrig var social under sin barndom, han litar inte på många personer för att han blev retad under sin barndom och han har ibland svårt att koncentrera.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle gärna vilja bli polis och kunna spela på eran rp server som polis för det är en av mina drömjob

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag har hört att erat Staff och server medlemmar är trevliga och uppför sig bra och server sköts bra med feedback och support

Hur hittade du Unive? Genom vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? bli duktig polis och kunna hjälpa till att håla servern bra

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag gjorde men kända att det var dags att byt till en riktig bra server

Nekad efter muntlig intervju, läser reglerna på forumet, Försök igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka