Nekad Hyko | Whitelist ansökning [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hyko

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Hyko5i/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noa Dacke

Vad är ditt discord namn? Hyko#0931

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är inte riktigt utvecklad än för jag kan inte bli dem bra jobben. Men tanken är att han är en 23 årig man som alltid velat bli polis. Bot ute på landet i sin barndom och älskade att kolla på polis filmer när han va liten. Därför vill han bli polis. Men just nu drömmer han om den framtiden medans han levererar brev åt postnord. Han gillar att kolla filmer och hänga med polare. Han har samt ett intresse för bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag gillar att spela RP. Är en seriös spelare som inte bara kör rundor och krockar i människor eller bara drar och jobbar hela dagen utan att snacka med någon. Jag vill samt göra servern bättre genom att sätta ett bra exempel på en seriös spelare och hopas att det smittar av sig på andra. Känner att jag kan bidra med mycket på servern och WL hade hjälpt lite på vägen. Jag vet hur RP fungerar och hur man ska spela för det ska bli kul för andra och mig. Varför jag söker WL just nu är för att kunna ta chefsjobb i framtiden när jag börjat känna servern lite.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tyckte om den när jag joinade. Aktiva staffs och roliga spelare. Så hade gärna fortsatt spela på servern fast med lite mer val när det kommer till yrke.

Hur hittade du Multistaden? Genom att söka på swe i server filter och jag tyckte multistaden såg bäst ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ha roligt med andra och träffa nya människor.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?

Nekad utveckla svaren!

WL-Ansvarig
Discord: Eken#2851
Servervakt

Öppen pm, svarar alltid snabbt

Nekad utveckla svaren!

WL-Ansvarig
Discord: Eken#2851
Servervakt

Öppen pm, svarar alltid snabbt

Kan du peka ut vilken av svaren som behövs utvecklas?

Tillbaka