Nekad Hxeavy | Beslut Överklagan [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hxeavy

Icke Medlem
Meddelanden
132
Reaction score
2
Ditt discord namn: Hxeavy

Ditt Hex-ID: steam:110000169857741

Vad för typ av beslut gäller det? indragen ped, medlem, krim, elitdonator, pban.

Vem/vilka tog beslutet? Liamswe27

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror detta beslut har tagits pga att staffs tror att jag har använt autoclicker i fängelset.

Hur är beslutet felaktigt? Så allt började med att igår klockan 06:00 åkte jag in till fängelset i 300 månader klockan vart mycket och orkade ej sitta och diska den tiden så jag stängde av. idag klockan 16:30 går jag in för att diska ur min tid och för att göra så att det känns snabbare så tänkte jag att jag tar fram en film och gör alt tab då och då medans jag diskar så jag gjorde det och sedan när jag diskar så byter ja skärm och tittar lite på filmen sen under tiden så har en staff bringat bort mig som och det har jag ej märkt och sedan direkt när han har bringat tillbaka mig så kommer jag tillbaka till spelet och trycker E och sedan går jag tillbaka till filmen. Detta såg perfekt timeat ut för att vara autoclicker men det var det såklart inte. När jag går tillbaka till unvie för en ytterligare gång är jag permanent avstängd från unive.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kaJKMRFkOFZ38tQNy?invite=cr-MSxLNjUsMjYyNzAzMzMy

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka