Accepterad Hxeavy | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hxeavy

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199730620225/

Ditt Hex-ID: steam:110000169857741

Vad är din discord tagg? Hxeavy

Vem var det som bannade dig? Hapyxz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-29 164857.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de valde att banna mig pga att jag var med på ett scenario då vi rånade en kille vid plocket och jag gjorde inte så bra rp av mig tex jag hade ingen mask, Vi sköt en kille och stannade kvar och kollade om han levde och försökte få han att vakna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag får ett samtal av min vän precis efter min bil blev snodd på motorvägen jag svarar och han säger vart är du då säger jag att jag springer på mekonomen motorvägen min bil blev snodd precis då svarar han okej ska jag pocka upp dig? jag säger då aa kom sedan när han kommer åker vi direkt mot plocket jag frågar vart ska vi då svarar de jag vet inte vi åker bara runt. sedan så när vi kommer fram till plocket så ser vi en grå mercedes s63 parkerad då fattar vi direkt att det är någon som plockar. Jo då åker vi ner mot plocket lämnar av 2 som har vapen jag hade inget vapen de kolla om det är någon där. 2 minuter senare ser vi att de har hittat någon så vi åker ner mot plocket igen med våran bil då säger de till mig "Zaki" håll/vakta honom då gör jag det och söker igenom han "utan mask" som var väldigt dumt. Några minuter senare springer det 2 personer mot oss under detta scenario och hoppar in så vi tog de alla 3 sen så frågade min vän vilket gäng är ni från för de hade nästan samma kläder då säger de "Favela" Då säger min vän "Favela haa" sen får han ett skott och då säger jag nej vrf sköt du han för att mitt gäng är bra med Favela då så försöker jag rädda livet på honom. Vi springer mot bilen och drar nån minut efter vi har skjutit han då så börjar min vän då prata med er staffs och jag behövde stänga av datorn för att jag skulle gå ut sen när jag kommer hem så är jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, Det var jag som gjorde fel till 100% Det var fel av mig att inte ha någon Mask när vi rånar en person och sen att jag stannade kvar när vi sköt han i huvudet. Jag hade kunnat göra det bättre och det kommer jag göra när jag får komma tillbaka. Det jag gjorde var tillexempel Sunt Förnuft (§ 4.1i), Utför kriminella handlingar utan att vara diskret. (§ 5.1a)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång och det var av en Anti cheat bann då jag jobba som mekonomen och skulle laga en bil som var trasig och låg i vattnet så jag satt fast ett rep på min bil då blev jag bannad för Anti cheat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna kvar i bilen då jag inte hade någon Mask. Jag hade också kunnat dra direkt efter vi har skjutit honom istället för att försöka rädda honom. Jag skulle också tänka på vad jag hade gjort i verkligheten. T.ex. hade jag stannad kvar här om jag hade skjutit någon i verkligheten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt mig av min bann och mina misstag och kan lova att det ej kommer att hända igen. Jag kommer ha mask när jag utför ett rån på en person eller ett ställe. Jag kommer också börja springa direkt efter ett mord på en person.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag och det kommer jag inte göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka