Accepterad Hustomten | Ansökan till Servervakt [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hustomten

Medlem
Meddelanden
632
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad heter du på discord? .hustomten

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001444e3c45

Ange ditt födelsedatum 6 November 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet ser ungefär ut att vara ungeför 2-3 timmar kan höjas mycket mer. På helgerna blir jag mycket mer aktiv då jag har mer fritid.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 februari. Men joinade i oktober sen lämnade jag. Sen joinade jag igen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Lenovo/Pictures/Screenshots/Screenshot%202024-03-23%20124425.png. Kunde inte lägga in men där e länken.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en staff fast med lite mindre perms som en mini staff säger vi då. En servervakt kan banna men endast i 1 timme bara vilket är så kallat en sv ban., en server vakt kan samt kicka, och reviva. En servervakt ska ju se till att som namnet säger "vakta servern" och om nån gör fel så bannar man de och är det en ban som är t.ex permanent så får staffs ta hand om det men om jag var där först så bannar jag och så får staffs förlänga bannen. En servervakt ska även vara seriös och samt kompetent och kunna veta sina uppgifter samt själva jobbet!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna då göra alla dessa saker ovanför för att hjälpa till på servern. Jag accepterar aldrig lall utan jag är en seriös person och tar detta ansvar seriöst. Jag har även varit staffs på andra servrar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att jag till exempel unbannar min kompis om han säger jag ger dig 20k om du unbannar.

Abuse är att man använder sina perms på fel sätt och abusar asså sina perms.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka