Nekad HUSSEIN ALKURABI | Medlem ansökning (M1zzY)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HUSSEIN ALKURABI

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Hussein alkurabi

Vad är ditt discord namn? hussein#8695

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter ahmed han jobbade som polis men hans bror var sten krimnell ahmed levde med sin mamma så nån dag fick man höra ahmeds bror har gått bort det var några som sa ahmed döda han för pengar men det var inte sant men ahmeds mamma trodde på det så hon prtarar aldrig med ahmed sen polisen trodde på det för det fans ahmeds brors finger avtryck på ahmeds pistol så vad polisen tror ahmed ville skjuta han men hans bror försökte emot så han fick sparken och satt inne i 11 månader nu vet polisen att det var inte ahmed som gjorde det och det var självmord så nu tänker ahmed ska han bli polis igebn eller ta snabba vägen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska spela seriös i servern och ha det kul med dem andra och om någon gör fel då kan jag raportera hen,jag kommer göra bra och roliga grejer som gör spelaren att skratta eller ha det kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om man exempel är i en figth med någon sen förlorar man bråket man behöver inte bli arg,allt ät inte o bara vinna man kan förlora i livet nån gång så man måste appcetra

Hur hittade du Unive? har hört att det va en bra RP server i tiktok,youtobe och i fivem så är ni top och ifrån några polare,live i youtobe eller twecce

Nekad utveckla Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka