Accepterad HugoLman89 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HugoLman89

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? s1lhugo

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leo Ramirez och har tre avlidna syskon. När han föddes bodde han och hans föräldrar i ett mycket stort hus i Frankrike. När Leo var 15 år flyttade de till Sverige för att få bättre arbetsmöjligheter och bostadsförhållanden. Leos pappa var ledare för en kriminell maffia, något som Leo inte visste om. Efter en tid upptäckte Leo och hans mamma sanningen om hans pappas olagliga verksamhet, vilket tvingade dem att fly från Frankrike till Sverige.
Efter flytten började Leo lära sig svenska och hamnade tråkigt nog i fel kretsar. Han skolkade mycket och avslutade skolan med underkända betyg, vilket gjorde hans mamma mycket besviken. Leo började umgås med fel personer, vilket också skapade en del problem. Efter en tid tvingades han fly landet på grund av dom hotfulla meddelandena han fått på sin telefon, men sex månader senare beslutade han sig för att återvända till Sverige för att börja om sitt liv på nytt. Leo har många intressen, såsom bilar och motorcyklar, och tillbringar mycket tid med sina vänner, som har samma intresse som han själv. Leo är en mycket beslutsam person som alltid sätter mål och planer för sig själv, men han är också väldigt smart, eller aa det är oklart.
När han flyttade hem igen efter de 6 månaderna han hade varit borta träffade han sin familj och vänner och flyttade in med sin mamma, då han inte hade råd med en lägenhet, vilket fick han att ta initiativet att skaffa jobb och började tjäna egna pengar.
Nu vill han bara fokusera på att få ihop pengar till en ny mc, och gymma tills han får drömkroppen, om ni fattar vad jag menar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och intressanta scenarion, bidra till folks glädje. Jag vill också utveckla min rp tillsammans med andra, för att det ska bli så realistiskt och roligt, men också så lärofyllt som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är ganska simpelt faktiskt, det de betyder är att man inte ska spela för att endast man själv ska ha kul, utan faktiskt se till att andra medlemmar också får det kul, till exempel om du står i en fight med pistol, så kan du om du vill va schysst låta dom döda dig, även om det inte är kul för dig, så bidrar det till andra medlemmars glädje.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, det är klart! Här är några exempel på serverns regler: Cop Baiting = Du försöker medvetet få polisens uppmärksamhet, vilket är väldigt orealistiskt och ett regelbrott. Fear RP = Du måste värna om ditt liv, om någon hotar med och döda dig med t.ex en pistol ska du lyssna på personen inte springa iväg. VDM = Vechicle Death Match, innebär att du kör över folk helt utan bakomliggande scenario eller anledning, vilket är ett regelbrott. Den viktigaste regeln av alla regler, är ju självklart dock Sunt förnuft = Du ska tänka dig för så du beter dig realistiskt och använda ditt egna förnuft för att fatta beslut.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Bryggeriet Roleplay, Har kört där sen två år tillbaka, tills jag nu märkt att det faktiskt finns bättre servrar som Unive. I alla fall så körde jag mycket som bilmekaniker på Mekonomen på den servern, och även polis, vilket jag tyckte var kul!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror inte det i alla fall. :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka