Nekad hugojernberg | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugojernberg

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? keller!

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albin Andersson. Han är 24 år gammal. Han gillar att spela fotboll på fritiden och drömmer om att en dag bli polis. Albin har haft en bra barndom, hans föräldrar hade gott om pengar, så han levde ett bra liv. Albin är en glad och positiv person. Han gjorde bra i skolan han satsade verkligen på bra betyg. Albin va allas vän han brukade inte bråka med så många han gillade inte att vara i konflikter. Albin gillar att lyssna på musik och vara med vänner. Han gillar även att spela tv spel och kolla tv. Hans favorit mat är tacos och köttbullar. Han gillar även att vara med sin familj och umgås

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en bättre rp upplevelse. Jag har erfarenhet från många olika servrar och vet hur man rollspelar på ett bra och realistiskt sätt. Mitt mål är att förbättra rpet för alla så att vi alla kan ha roligt tillsammans.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du hjälper den andra personen att ha roligt i scenariot och inte bara du. Det handlar om att göra spelet roligare för alla, även om det betyder att din karaktär kanske förlorar ibland.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Tex Powergaming betyder att du inte rpar på server reglerna eller tex Rdm står för random death match och de betyder du inte kan döda vem som helst utan anledning. den viktigaste reglen är sunt för nuft och de står för för nuftigt tänkade tex om jag va i ett scenario så måste jag tänka skulle jag göra så irl eller inte?

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpat mycket i mitt liv och vet hur man ska bete sig på en server.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka