Nekad Hugo0815 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Montanaaa

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216676435

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae34e53

Vad är din discord tagg? montanaaa0

Vem var det som bannade dig? Sp0ky

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-01-07 163259.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? pling ljud

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och körde runt sen skriver massa till mig vad hände med din krim så kollar jag så hade dem dragit alla mina roller sen bannat mig utan att dra in mig sen bannade han mig från dc server allt sen frågar jag han varför så ville han it berätta sen berättar han tillslut men klippet dem fick från folk va hur gammalt som helst själv tycker jag inte ens att klippet ska kunna ge mig åter gärder då den va så gammal och 320 hållde med om det men sp0ky gjorde så mycket fel i allt det så sj tycker jag att jag ska tillbaka allt men det får jag tydligen inte av jaak så jag får la hoppas på att bli avbannad ist och att dem staffsen som ser detta skriv till mig så kan ni få se vad 320 skrev till mig. Klippet va it tillräckligt för att ge mig alla dessa åter gärder...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Att beviset är gammalt det är it tillräckligt för att ge mig alla dessa åter gärder jag fick 320 sa att klippet va för gammalt för att jag skulle få åter gärder men sp0ky lyssnade tyvärr it på det korrupt staff också tar imot ett klipp som folk har haft hur länge som helst bara för att kunna få mig bannad när dem vill så tog sp0ky imot det också då han är kompis med dessa grabbar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lall c logg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte haft pling ljud för länge längesen och det va dumt av mig och onödigt också en anledning vrf jag tog bort det för att det är en sån stor ban för det och jag försöker att it bryta mot reglerna och tråkigt att använda något sådant också

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa att it ha gammalt pling ljud på

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår till 120%.......... kan it komma in på fivem på 2 dagar så jag har it ngn bild på bannen just nu.

Varför tar du inte ansvar för det du gjort istället för att skylla på att "bevisen är gamla"

Varför tar du inte ansvar för det du gjort istället för att skylla på att "bevisen är gamla"
dem är gamla du kan till och med kolla upp det jag kör it 100k or die grejer slutade med det efter jag blev ac bannad efter det börja jag med realistic saker som enb bra sound packs kan visa klipps om det är så.

dem är gamla du kan till och med kolla upp det jag kör it 100k or die grejer slutade med det sen jag blev ac bannad har ENB plus massa andra realistic saker
och? du har fortfarande gjort det

och? du har fortfarande gjort det
ja innan jag blev ac bannad och det va hur längesen som helst jag slutade med allt sånt började jobba på brand kåren med massa kompisar och höll på där

ber om ursäkt för det jag gjorde då jag vet att det va fel men lovar jag kör bara realistic saker nu mycket snyggare spel och det är roligare att spela så vad är meningen med att köra 100k or die fivem är ett spel där det ska vara realistic med jobb och saker som man gör irl och det är mycket trevligare med realistic

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka