Accepterad Hugo lito | Medlem ansökning - Matteboy

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo lito

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? hugo0124_

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2006

Berätta om din karaktär. Bob Carlsson är nyligen transplanterad medborgare till en storstad. Markus vaskar normalt guld på fritiden, men han arbetar också som reporter. Han föddes den 20 December 2000 i New York City, New York, USA. Han utvecklade en smak för att hantera fordon, och med tiden upptäckte han att han gillade det så mycket att han började arbeta med och ändra sina grannars bilar för 0 kr. Han började investera i kryptovalutan Ethereum när han var tio år gammal, och han har sedan gjort en enorm vinst. Men eftersom han fortsatte att riskera mycket pengar på aktier förlorade han så småningom mycket pengar och sjönk från 1 300 000 kronor till 1 600 kronor på bara en vecka. Bob och hans familj var en fattig familj när han var yngre, och de kämpade mot hunger. Hans far dog 2019, och de hade inte pengar då för att betala för alla sina räkningar och begravningen fick de sälja sitt hem. I en halv månad bodde de på ett tvåstjärnigt hotell. Han var bara tio år då, men han kände att han kunde rädda sig själv. Men sedan lyckades han. Han gjorde vinst trots att han investerade 60 kronor i Ethereum. Innan han rånades av ett stort gäng var han mångmiljonär, och nu har han bara 160 000 kronor. Han arbetar med att öka det antalet, men tills vidare kommer han att fortsätta vaska guld.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra och rolig rp till servern och kommer försöka skapa många roliga och bra scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vi tar ett t.e.x om jag är i en biljakt så ska jag inte ha en bil som går i typ 550 och typ att jag krockar och min gubbe klarar inte av en sån stor krock. och det menar jag med att jag inte alltid ska vinna och liksom få som man vill hela tiden och att man får skit för de man gör

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM, Random Death match och det är när man dödar någon utan anledning, Meta gaming är när man snackar t.e.x Dc och ta det ingame t.ex om man vill att kompisen ska komma och så säger man de på dc och då kommer kompisen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, var medlem här innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka