Accepterad Hugge2144 | Medlem ansökning [coosmoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugge2144

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? Hugge8473

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hugge Adolfsson 2000-01-01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, rolig och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han växte upp i ett fattigt samhälle med endast mamman runt sig. Hans och hans mamma levde till mesta delen av hans uppväxt i billiga motell runt om i landet eller i så lägenheter som man kunde hyra.. I skolan gick det inte så bra för Hugge. Det flesta i skolan såg ner på honom för att han var fattig, inte bara det andra eleverna det flesta lärarna också. Hans betyg var dåliga och det blev inte bättre, särskilt när det flesta lärarna behandlade honom orättvist. När han gick ut 9an så lyckades han komma in på ett praktiskt gymnasie. Han gick på den skolan några månader och sen bytte för att det inte kändes riktigt rätt. Han bytte från skola till skola tills han insåg att det inte skulle funka. Så han hoppade av gymnasiet. Hans mamma var inte glad men hon kunde inte göra så mycket åt det för att hon hade precis börjat bli sjuk. Och hon blev bara sjukare och sjukare. Snart fick det reda på att hon hade cancer. Ända sen dess har Hugge trasslat in sig på den kriminella banan, och för framtiden så har Hugge tänkt att starta en cartel som är stor över hela världen som har tagit över flera ställen i världen främst de största länderna o städerna. Som sagt han vill bli ganska stor och populär i staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med massor av bra scenarion samt väldigt bra sådana. Jag kan också bidra med en massa glädje och positivitet i rpandet och göra det bästa så att alla kan få det lika roligt även om man sällan vinner ett scenario. Jag kommer även hjälpa folk på servern och kommer aldrig vara stygg mot någon person. Jag kommer bidra med massor av sociala scenarion som tex kidnappningar eller annat.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för ha roligt utan att spela för att båda skulle få uppleva samma glädje. Om man tex blir stannad så ska man inte bara åka iväg för det gör det roligare alltså låta polisen sköta sitt jobb mm.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brytit mot en regel och det är sunt förnuft, då bröstade jag straffet och började på en annan server undertiden för att lära mig att förbättra mitt rpande tills nästa gång!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM- När man använder ett fordon som ett vapen för att skada/döda någon. Copbait- när man försöker få polisjag för att göra det roligare för sig. NLR - Om du dör måste du rpa som att du inte minns något ur förra livet, om någon varit med och skådat eller hört om scenariot så kan personen återberätta för dig Metagaming- Att du tar information från allt annat förutom ingame. Ex discord, streams andras bilder

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Bara att om jag kommer in sopm medlem så kommer jag bidra med massor av sociala rp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka