Accepterad Huggan12 | Medlem ansökning ( omar )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Huggan12

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? huggen1555555

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gustav larrson 19år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Flexibel envis pålitlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: För 19-årige Gustav Larsson är livet nu en tid då mycket tar form. Han växte upp i Sverige, dör barndomen präglades av trygghet och nära band till familj och vänner. Redan i skolan upptäckte Gustav glädjen i att lära sig nytt och ta ansvar, både i klassrummet och i andra sammanhang. Han är nyfiken på världen och vill ständigt utvecklas, både som person och yrkesliv. Gustav ser fram emot att bygga sin framtid, kanske med studier eller jobb där han får nytta av sina styrkor och intressen. han är öppen för nya vägar och vill skaffa sig erfarenheter som kan hjälpa honom att växa och hitta det han verkligen brinner för. På sikt drömmer han om en trygg framtid, där han trivs med det han gör och lever ett meningsfullt och utvecklande liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att skapa engagerande karaktärer, utveckla trovärdiga backstories och bygga långsiktiga storylines som skapar naturliga konflikter och relationer mellan spelare. Jag kan även hjälpa till att planera och driva events organisationer och vardagsscenarion som höjer RP kvaliteten och gör världen mer levande. Dessutom kan jag stötta spelare i dialog, improvisation och RP tänk samt bidra med idéer och struktur som gör att både nya och erfarna spelare får bättre och mer meningsfull RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att RP inte handlar om att vinna själv, utan om att skapa en bra och trovärdig historia tillsammans även om det innebär att din egen karaktär förlorar i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot några regler inte vad jag vet iallafall.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? På servern är det förbjudet med RDM random Deathmatch ,vilket innebär att du inte får skada eller döda andra spelare utan en tydlig och pågående RP anledning. Allt våld ska vara förankrat i rollspel där motparten haft möjlighet att förstå situationen. VDM Vehicle Deathmatch är också förbjudet och innebär att du inte får använda fordon som vapen, till exempel genom att köra på spelare utan ett rimligt och realistiskt RP syfte.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är bra på att rollspela och jag kommer lyda alla regler

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka