Nekad hubbeman3 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hubbeman3

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Öhberg

Vad är ditt discord namn? Hubbeman3

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2000

Berätta om din karaktär. Suad Cemal är 27 år gammal. Han kommer ifrån Bosnien från stad Sarajevo. Hans intressen är att spela fotboll, tennis, och basket.
Han brukar vara glad då och då men annars från hans bakgrund med problem i familjen så har han även gått igenom depression. Hans föräldrar var kränkande mot honom då han inte hade många vänner och de mobbade honom hemma för det.
Han växte upp för att bli kriminell då han inte hade en bra förebild som även också var kriminell och sålde en massa droger. Han började med drog försäljning till ett kriminellt nätverk men sedan gick han över till vapen försäljning.
En dag så skulle han sälja ett par pistoler till ett nätverk men då slog polisen till. Han blev arresterad och han var misstänkt för flera ton vapen brott.
Nu har han kommit ut ur fängelset och han är tillbaks i staden och han ska göra exakt samma sak som han gjorde innan han blev dömd för vapen smuggling och vapen försäljning osv.
Han är redo att köra igen, och förhoppningsvist gå med i ett kriminellt nätverk.
Jag kan bidra till en hög RP nivå då jag RPat tidigare på Unive vid flera tillfällen. Jag vet hur man har ett bra socialt rollspel inom kriminell och Polis RP. När jag RPar så bidrar jag alltid till regeln Sunt Förnuft för att det är det som hela RPn typ går ut på. Att man ska inte göra saker som man inte hade gjort i verkligheten.
Såklart så kan det ske en hel del misstag inom RPn men jag tror att om man råkat göra ett regelbrott så ska man lära sig av sina misstag för att det inte ska ske igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en hög RP nivå då jag RPat tidigare på Unive vid flera tillfällen. Jag vet hur man har ett bra socialt rollspel inom kriminell och Polis RP. När jag RPar så bidrar jag alltid till regeln Sunt Förnuft för att det är det som hela RPn typ går ut på. Att man ska inte göra saker som man inte hade gjort i verkligheten.
Såklart så kan det ske en hel del misstag inom RPn men jag tror att om man råkat göra ett regelbrott så ska man lära sig av sina misstag för att det inte ska ske igen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinnst innebär att man ska spela för att införa scenariot hellre och inte vinna scenariot men hellre införa rollspel i scenariot. För att om båda parterna spelar för motpartens vinst så kommer båda parterna att införa hög RP.
Och man behöver inte vinna ett scenario för att det ska vara roligt, utan man kan även införa RP för att senare införa ännu mer rollspel.
Man ska alltså spela för så att båda parterna vinner i ett scenario om båda parterna faktiskt har KUL i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja! Jag vet en hel del regler som jag kommer kunna lista : RDM = Att man dödar någon utan anledning. VDM = Att man använder fordon som motstånd för ens fördel. Sunt Förnuft = Att man typ inte ska göra saker som man inte hade gjort i verkliga livet. CopBait = Att man inte ska försöka få polisens uppmärksamhet med att till exempel tuta på de osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har spelat på Unive flera gånger tidigare och jag är erfaren inom Polis och Kriminell RP. Har även jobbat på flera civila jobb som t.ex Grove Street Pizzeria Och PostNord

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är alltid engagerad och tillgänglig för att bidra till gemenskapen. Jag är bra på att samarbeta och älskar att hitta kreativa lösningar på problem. Dessutom har jag erfarenhet av att hjälpa nya spelare att komma in i spelet och förstå dess mekanik och lore. Jag ser fram emot möjligheten att delta i serverns RP!

Nekad.
Anledning:
Plagiat.
Länk på ansökan du kopierade av:
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka