HubbeJörgensen
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198169647581/
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian
Vad är ditt discord namn? Uffe (Hubbe Jörgensen)#0227
Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 1995
Berätta om din karaktär. Hubbe Jörgensen är 28 år och försöker fortfarande hitta sin plats i världen. Hubbe är ganska lättövertalad och vill gärna undvika bråk, han har under hela sitt liv ägnat sitt liv åt att värna om familj och vänner. Däremot har Hubbe och hans kompisar hamnat lite i en ekonomisk kris och försökt få ihop pengar snabbt. Detta har gjort att de har vänt till kriminaliteten för att försöka betala alla räkningar samt undvika knipa. Hubbe har bara sin mamma kvar då hans pappa lämnade honom när han var tre. Han söker även efter den stora kärleken fortfarande och han brinner för muskelbilar. Hubbe älskar även fotboll vilket är något han brukar titta på under helgerna när han inte behöver arbeta.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror att jag hade kunnat bidra med en mogen rp nivå, där jag kommer försöka bidra med glädje och bra bemötande mot andra spelare. Jag har alltid velat spela mer seriös RP och anser att eran server är väletablerad med en stor spelarbas vilket lockar mycket.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill spela på en server där man ha kortsiktiga mål men också långsiktiga mål, detta för att jag har spelat på servrar innan där de långsiktiga målen inte erbjöds, vilket gjorde att det inte kändes värt att tjäna pengar på samma sätt. En annan grej är absolut som jag nämnde innan, er stora spelarbas och har även hört positiva saker om er server.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive via FiveM applikationen, men fick även tips av en vän om servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Som jag nämnde innan, både kortsiktiga och långsiktiga. De kortsiktiga kan gälla att skaffa bilar och försöka skapa nya kontakter på servern för att kunna skapa ett större kontaktnätverk. De långsiktiga gäller framförallt skaffa hus på servern.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. Jag har spelat en del på Swedish Knight men är nu sugen på att byta server.
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian
Vad är ditt discord namn? Uffe (Hubbe Jörgensen)#0227
Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 1995
Berätta om din karaktär. Hubbe Jörgensen är 28 år och försöker fortfarande hitta sin plats i världen. Hubbe är ganska lättövertalad och vill gärna undvika bråk, han har under hela sitt liv ägnat sitt liv åt att värna om familj och vänner. Däremot har Hubbe och hans kompisar hamnat lite i en ekonomisk kris och försökt få ihop pengar snabbt. Detta har gjort att de har vänt till kriminaliteten för att försöka betala alla räkningar samt undvika knipa. Hubbe har bara sin mamma kvar då hans pappa lämnade honom när han var tre. Han söker även efter den stora kärleken fortfarande och han brinner för muskelbilar. Hubbe älskar även fotboll vilket är något han brukar titta på under helgerna när han inte behöver arbeta.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror att jag hade kunnat bidra med en mogen rp nivå, där jag kommer försöka bidra med glädje och bra bemötande mot andra spelare. Jag har alltid velat spela mer seriös RP och anser att eran server är väletablerad med en stor spelarbas vilket lockar mycket.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill spela på en server där man ha kortsiktiga mål men också långsiktiga mål, detta för att jag har spelat på servrar innan där de långsiktiga målen inte erbjöds, vilket gjorde att det inte kändes värt att tjäna pengar på samma sätt. En annan grej är absolut som jag nämnde innan, er stora spelarbas och har även hört positiva saker om er server.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive via FiveM applikationen, men fick även tips av en vän om servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Som jag nämnde innan, både kortsiktiga och långsiktiga. De kortsiktiga kan gälla att skaffa bilar och försöka skapa nya kontakter på servern för att kunna skapa ett större kontaktnätverk. De långsiktiga gäller framförallt skaffa hus på servern.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. Jag har spelat en del på Swedish Knight men är nu sugen på att byta server.