Nekad Holo | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Holo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198866676673/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Hallberg

Vad är ditt discord namn? Holo#2388

Vad är ditt födelsedatum? 29 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär är född 1999 ca 1,80 lång. jag skulle vilja beskriva min karaktär som barnslig och också sprallig vill att mycket sak hända jag när jag lever mig in i min karaktär skulle jag säga att va med kompisar i Unive världen är det bästa min karaktärs känslor är oftast glad mycket energi och lätt ut tråkad. jag som den karaktären har vart med på Unive några månader och har varit med på ganska mycket men också mycket roligt en hel del kriminella bannor som man har släppt. men hoppas att det inte på värkar rollen som en "medborgare"

Varför ska just du bli whitelistad? på grund av att jag har vart på servern ett tag och vet det mesta man får göra och inte göra men även att jag ser mig själv redan nu som en stolt "medborgare" i Unive världen och jag kommer verkligen bidra så gott jag kan för att göra eran server och Community så bra som möjligt genom mitt rollspel

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att denna servern känns som en tryggplats och ett Place som jag trivs på. ett hem för mig och även en bra rollspels server med seriösa Staffs och seriösa rollspelare

Hur hittade du Unive? jag och mina två vänner letade efter en bra server för seriös rp på den tiden det hete multistaden

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bara bli en bättre version av mig själv som det bara går och jag känner hur jag utökar mitt rollspelande bättre och bättre för varje dag som går men också att komma så långt med min karaktär som det bara går

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ja. RSM freeroam. har spelat lite på färjestaden rp.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top