Nekad holgersson16 | Medlem ansökning [svante]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

holgersson16

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ALEXANDER Holgersson

Vad är ditt discord namn? ninjaalex6

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ronny Rolex, född 10 Oktober 1999

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Impulsiv, Pratglad, Skön

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min Karaktär föddes i ett litet område utanför Kalrstad. Han hade en extremt tuff uppväxt där hans mamma jobba dygnet runt för att ha råd med mat på bordet. När Ronny blev 14 år började han hjälpa sin mamma att få in pengar även fast han fortfarande gick i skolan. När han hade gått ur grundskolan så valde han att inte fortsätta att plugga vidare på gymnasium och istället startade ett eget företag. De gick bra i flera år ända tills ronny blev 24år. Han kom då till staden unive utan någonting och nu ska han bygga upp sig igen. I staden vill han bli mekaniker och köpa sig en riktigt fräsch BMW.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion tillsammans med andra och även utvecklas tillsammans med andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska dra ut på scenariot så mycket som möjligt för att kunna få ut så mycket RP av scenariot som möjligt oavsett om det är till min fördel eller inte och inte RPa för att vinna alla scenarion

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har ej hitils efter mina 80 timmar inte fått nån varning om bruten regel förutom att köra för snabbt inuti staden. Men jag lärde mig snabbt av de och har inte gjort om de hitils

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Ja

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? DM du får inte slå eller döda någon utan något speciellt skäl, Powergaming: alltså att prioritera rättvist och realistiskt spel före sina egna fördelar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ne

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka