Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198452504907/
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel
Vad är ditt discord namn? Holger#7490
Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2002
Berätta om din karaktär. Han har en finsk morsa och en svenska pappa, 22 år gammal. Intresserad av lagar och vill gärna bli polis.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag har varit med i många andra rp servers som kräver att man skickar in en ansökan. Jag har aldrig inte fått behörigheten att komma in. Jag är en trogen rp spelar som brinner för hobbyn
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Värkar vara en bra server med seriöst folk som vill göra vara en del av en seriös rp.
Hur hittade du Unive? Jag sökte på google för bästa svenska seriösa servers på fiveM
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli polis det brukar vara mitt favorit jobb på andra servers.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte just nu men har gjort, några amerikanska servers med seriöst folk, Bara en svensk server snöstaden men tycket inte riktigt om server så detta är mitt andra försök på att komma in i den svenska rp värden
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel
Vad är ditt discord namn? Holger#7490
Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2002
Berätta om din karaktär. Han har en finsk morsa och en svenska pappa, 22 år gammal. Intresserad av lagar och vill gärna bli polis.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag har varit med i många andra rp servers som kräver att man skickar in en ansökan. Jag har aldrig inte fått behörigheten att komma in. Jag är en trogen rp spelar som brinner för hobbyn
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Värkar vara en bra server med seriöst folk som vill göra vara en del av en seriös rp.
Hur hittade du Unive? Jag sökte på google för bästa svenska seriösa servers på fiveM
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli polis det brukar vara mitt favorit jobb på andra servers.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte just nu men har gjort, några amerikanska servers med seriöst folk, Bara en svensk server snöstaden men tycket inte riktigt om server så detta är mitt andra försök på att komma in i den svenska rp värden