Accepterad hokky | Whitelist ansökning [Cabjor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hokky

Icke Medlem
Meddelanden
182
Reaction score
30
Användarnamn: hokky

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198881839711/

Vad är ditt namn i verkligheten? Håkan

Vad är ditt discord namn? Xray#5450

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 20 år gammal och har nyss flyttat ut från hans mamma och vill testa ett nytt äventyr. Macka har jobbat med nästan allt från vianor till polis men nu vill han ta ett steg till det kriminella livet för att tjäna större mängder pengar och vill bli ett stort namn i staden. Han är en glad person men tolererar inte när någon snackar skit om en bakom konsekvenser och om han blir arg så slutar det alltid med svåra konsekvenser.

Varför ska just du bli whitelistad? Det känns som att jag gjort nästan allting i servern och nu vill jag ta ett steg längre och bli whitlistad och lägga mer energi på rp nivån eftersom jag brinner verkligen för det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som jag sa har jag många timmar på fivem och jag brinner verkligen för att rpa och ha bra scenarion och jag tror att jag kan hjälpa så att rp nivån på multistaden blir betydligt bättre

Hur många timmar har du på FiveM? 1050 timmar

Hur hittade du Multistaden? ag spelade förut på en engelsk server så jag ville utforska och testa på en svensk server och sen hittade jag multistaden vilket är den bästa servern jag någonsin spelat på.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja men jag ångrar det verkligen och jag har lärt mig av mina misstag

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej eftersom Multistaden for life.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka