Accepterad hjorthen123 | Beslut Överklagan [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingen321

Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
1
Ditt discord namn: hjorthen

Ditt Hex-ID: steam:110000149a9fb0b

Vad för typ av beslut gäller det? fear rp, och indraget jag tycker de var en lite överdriven ban enligt mig men staffsen gjorde sitt jobb

Vem/vilka tog beslutet? oge sweolsson, enzo ,

Varför tror du själv att beslutet togs? för ja fear rpade och de var fel av mig att göra men ja tycker att de var lite överdrivet att få indraget. ja satt med rainbowtail och bubblegum och dom bestämmde att ja skulle få 3 dagar ban och en muntlig varning men oge sweolsson och enzo drog in mig lite senare och sa att jag skulle få indraget. staffsen innan bestämde redan mina åtegärder men ja fick mer efter de tycker ja var lite fel av dom.

Hur är beslutet felaktigt? ja råkade sikta med mitt vapen när dom riktade så dom sköt mig i huvudet de var missklick ja riktade i luften i 1 sekund så sköt dom mig ja hade ingen chans att hinna ta bort vapnet eller hålla upp händerna. de var absolut inte med meningen att rikta men ja förstår att de var fel men det var missklick och därför räknade de som fear rp ja skrev det efter också ja fick en tre dagar ban och en muntlig varning som ja förståg men efter så fick ja sitta igen med andra staffs som gav mig indraget de tyckte jag var fel för staffsen innan tog bestultet och diskuterade med mig och ja lovade att inte göra om de .

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jgme6Us3p7v3PALam?invite=cr-MSxRSDUsMjU5MjAwNzM5LA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka