Accepterad Hjort | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hjort

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus Holén

Vad är ditt discord namn? Hjort

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Tery Jonk kommer från Mexiko och är 33år gammal. Många tror att att Tery är felstavat men han han stavar sitt namn med ett r. Han har växt upp på den Mexikanska landsbygden på sin pappas bondgård. Han har jobbat där många år och har fått utstå mycket hemskheter. Han har fått lärt sig mycket om livet i Mexiko, bl.a. hur de är att leva där nere bland alla karteller och knark. Kartellerna har trakasserat Terys familj i så många år att han och hans familj valde att flytta till ett bättre ställe, hans pappa flyttade till Canada men Tery var nyfiken på en annan världsdel. Tery vill att alla ska trivas och må bra är fast besluten om att göra ett positivt avtryck på sin nya hemstad och kommer göra allt för att få staden till ett bättre ställe. Tery gillar snabba bilar och båtar. Tery har även drömmar om att gå i hans farfars fotspår som har varit polis i många år. Tery's personlighet kan framstå som ganska hårdbarkad på utsidan men på insidan är han en snäll och omtänksam människa som vill alla väl.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till ett bra rollspel är bl.a att jag kommer att leva mig in i min roll, följa alla regler och att se till att servern utvecklas.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som t.ex. om jag skulle hamna i en strid som polis och med en rånare som drar vapen och hinner före mig så kan t.ex. FearRP vara på sin plats och låta rånaren gå vinnande ur den situation. Och om jag t.ex. är bilförsäljare och säljer ett fordon och kunden börjar gnälla så kan jag i det scenariot förstå hans synvinkel och låta han få rätt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? T.ex. Copbait att man inte ska jävlas med polisen utan nån särskild anledning. FearRP är t.ex att du värnar om ditt liv och att du spelar som att det är i verkligheten. Random deathmatch - att du inte kan springa runt och skjuta folk för att du tycker de är kul. Sunt förnuft man ska bete sig som inte bringar negativa konsekvenser.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har testa lite innan men inte mycket, men jag har fått upp ögonen mer för det den sista tiden och jag det tycker de verkar kul.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Spel och ha kul!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka