- Meddelanden
- 71
- Reaction score
- 3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-lisa
Vad heter du IRL? Hjalmar
Vad heter du på discord? kunghjalle#7624
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer ha öppet ofta, anställa mycket folk, göra så kunder tycker om företaget, få företaget att gå framåt, få in mycket pengar, ha bra personal, skaffa mycket sammarbeten,
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Då jag jobbar där nu så kan jag lite grann ändå
Hur ofta kommer du vara inne? Typ varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja + om jag bli chef vill jag vara det på min karaktär där jag heter Emil Andersson och ha kvar mitt jobb på min andra karaktär Ali, så Emil Andersson vill bli chef kommer vara mycket aktiv på den karaktären
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nepp
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Hjalmar
Vad heter du på discord? kunghjalle#7624
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer ha öppet ofta, anställa mycket folk, göra så kunder tycker om företaget, få företaget att gå framåt, få in mycket pengar, ha bra personal, skaffa mycket sammarbeten,
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Då jag jobbar där nu så kan jag lite grann ändå
Hur ofta kommer du vara inne? Typ varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja + om jag bli chef vill jag vara det på min karaktär där jag heter Emil Andersson och ha kvar mitt jobb på min andra karaktär Ali, så Emil Andersson vill bli chef kommer vara mycket aktiv på den karaktären
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nepp
Har du läst våra Regler? Ja