- Meddelanden
- 71
- Reaction score
- 3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget
Vad heter du IRL? Hjalle
Vad heter du på discord? ja5ja
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? Några månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo men jag kommer försöka ha jobbet så aktivt som möjligt, öppet flera timmar om dagen, kommer anställa mycket folk och även ha mycket jobb möte och se hur de går för alla anställda, kommer även göra att man ska skriva i dc hur många båtar man sålt under dagen, kommer även försöka se till så ingen begår korruption, kommer bara ha bra mogna personen som P/A och biträdande chef, kommer försöka sätta som mål varje dag att vi ska ha sålt minst 50 båtar och tjänat in några miljoner, företaget kommer där med bli framgångsrikt och det kommer gå bra för båtbolaget och företaget kommer gå framåt
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jo men jag har jobbat på auto förr och har jobbat på Marja-Lisa och polisen och ambulansen så kan lite inom försäljning av fordon och kan faktura systemet rätt så bra
Hur ofta kommer du vara inne? Flera timmar om dagen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självfallet
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope
Har du läst våra Regler? Självfallet
Vad heter du IRL? Hjalle
Vad heter du på discord? ja5ja
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? Några månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo men jag kommer försöka ha jobbet så aktivt som möjligt, öppet flera timmar om dagen, kommer anställa mycket folk och även ha mycket jobb möte och se hur de går för alla anställda, kommer även göra att man ska skriva i dc hur många båtar man sålt under dagen, kommer även försöka se till så ingen begår korruption, kommer bara ha bra mogna personen som P/A och biträdande chef, kommer försöka sätta som mål varje dag att vi ska ha sålt minst 50 båtar och tjänat in några miljoner, företaget kommer där med bli framgångsrikt och det kommer gå bra för båtbolaget och företaget kommer gå framåt
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jo men jag har jobbat på auto förr och har jobbat på Marja-Lisa och polisen och ambulansen så kan lite inom försäljning av fordon och kan faktura systemet rätt så bra
Hur ofta kommer du vara inne? Flera timmar om dagen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självfallet
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope
Har du läst våra Regler? Självfallet