Nekad HITMAN👑 | Chef-jobb ansökan [Mekonomen] [Skyle]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HITMAN

Icke Medlem
Meddelanden
387
Reaction score
40
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Sadir

Vad heter du pÄ discord? HITMAN#2930

Hur gammal Àr du? 2008-01-10

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? Hittar ej men nÄgra mÄnader

Hur rollspelar du pÄ servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag Àr har varit anstÀlld pÄ falck men sluta och blev anstÀlld pÄ meko men jag har Àven varit erfaren pÄ meko och jag kÀnner att det skulle varit kul att ta mer ansvar. Jag har ett vÀldigt stort intresse inom bilar och inom bilsport. Jag Àlskar att laga bilar samt att köra bÀrgningsbil. Jag kÀnner att jag skulle passa vÀldigt bra som chef. Jag Àlskar meko och jag tycker det Àr det roligaste jobbet som jag har jobbat pÄ. Jag skulle gÀrna vilja börja pÄ meko igen dÄ det kÀnns som rÀtt jobb för mig. Jag vill dra ner lite pÄ anstÀllda dÄ de Àr mÄnga personer anstÀllda och mÄnga jobbar inte. Jag kommer bidra till hög RP nivÄ och försöka fÄ Mekonomen till en lika hög RP nivÄ. . Jag kommer aldrig ge upp pÄ meko Jag vill att det ska bli en skön kÄr med en hög RP nivÄ. Jag kommer försöka att fÄ meko att bli sÄ framgÄngsrika som möjligt. Just nu satsar jag pÄ meko till 100 % men nÀr man Àr chef sÄ vet jag att det Àr mycket mer jobb sÄ dÄ kommer jag satsa till 110%. NÀr jag Àr online och kan spela sÄ kommer jag spendera hela min tid pÄ att jobba pÄ meko. Att vara bitrÀdande chef Àr mycket jobb men att vara chef Àr det mer jobb som jag bara tycker Àr kul. För jag Àlskar att jobba. Det Àr det jag tycker Àr det roligaste.Jag skulle vilja göra meko till en bÀttre, trevligare och tryggare plats. Mina mÄl Àr att öppna upp . att fÄ bÀttre radiokommunikation och bÀttre radiodisciplin. Det Àr bra disciplin pÄ meko men det kan alltid vara bÀttre. Jag vill att vi sak ha lika bra radio disciplin som polisen ifall inte bÀttre. Ett mÄl till Àr att rensa lite pÄ anstÀllda och att anstÀlla lite mer folk som jobbar pÄ bÀttre dÄ det Àr mÄnga som bara skiter i att jobba. Men dom flesta jobbar dock pÄ vÀldigt bra. Jag vill fÄ förbÀttring och jobba pÄ sÄ bra jag kan. Jag Àr vÀldigt duktig pÄ matte sÄ jag hÄller vÀldigt bra koll pÄ siffror. Jag vill fÄ meko att leva vidare och tjÀna mer pengar sÄ vi kan fortsÀtta att utvecklas och fÄ mer anstÀllda. Jag Àr vÀldigt aktiv sÄ jag kommer att svara pÄ PM vÀldigt fort ifall det Àr nÄgra frÄgor eller liknade. Jag Àr ocksÄ vÀldigt aktv ig sÄ jag kommer ta intervjuer och svara pÄ frÄgor ig med. jag har ju jobbat pÄ meko men det kommer finnas saker att lÀr asig

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat dÀr förut har Àven varit, personnalansvarig pÄ meko sÄ kan annstÀlla folk kan menyerna och förstÄr att det Àr mer ansvar nÀr man Àr chef Àn nÀr man Àr personnal. Jag vill bli chef för att jag kÀnner mig redo att ta ett större ansvar och vill ha lite mer att rpa pÄ. sÄ jag kan menyerna för bÄda anstÀllningar och anstÀllningar OSV. kan Àven mycket inom jobbet. jag kan f6 menyn bra för att jag har jobbat dÀr tidigare och kan rpa med /me vÀldigt bra. Kommer förmodligen inte kunna allt pÄ direkten men kommer lÀra mig pÄ tiden och för hoppningsvis vara omtyckt som chef dÀr

Hur ofta kommer du vara inne? Runt 16:00-21:00/23-00

Skulle du fortsÀtta och spela pÄ serven ifall du inte blir chef? SÄklart

Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? Naj

Har du lÀst vÄra Regler? Aup

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka