High On FiveM
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Användarnamn: High On FiveM
Länk till din steam profil: High On FiveM
Vad är din discord tagg? High On FiveM #4969
Var är du avstängd? FiveM Servern
Vad är du bannad för? RPM, INGA KLÄDER, INGEN MIC
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. enligt mig tycker jag att det är en felaktig ban för att en kille kom fram till mig och kalla mig för massvis olämpliga ord som jag tog illa upp vid, så jag dödade honom för jag kände att det skulle ta ett slut. sen kom en admin och bannade mig.
Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. nej
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde skitit i han men jag blev rätt aggresiv
Har du lärt dig någonting efter din ban? japp att man inte ska döda någon oavsett vad!
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: High On FiveM
Vad är din discord tagg? High On FiveM #4969
Var är du avstängd? FiveM Servern
Vad är du bannad för? RPM, INGA KLÄDER, INGEN MIC
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. enligt mig tycker jag att det är en felaktig ban för att en kille kom fram till mig och kalla mig för massvis olämpliga ord som jag tog illa upp vid, så jag dödade honom för jag kände att det skulle ta ett slut. sen kom en admin och bannade mig.
Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. nej
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde skitit i han men jag blev rätt aggresiv
Har du lärt dig någonting efter din ban? japp att man inte ska döda någon oavsett vad!
Har du läst våra regler? Ja