- Meddelanden
- 385
- Reaction score
- 10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198434691446
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes
Vad är ditt discord namn? Hampox
Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som heter Gustaf Gustafsson är 21 år gammal och gillar att mecka med saker som till exempel bilar, motorcyklar och cyklar. Hans mamma är död och dog ungefär för 5 år sedan av cancer. Tre år efter det så dog hans pappa i ett gängkrig. Han var med i ett gäng som hette maffian och det är det gänget han vill gå till men först så måste han försöka komma med i det kriminella livet. Han försöker få tag på hans pappas kompisar som är kvar i gänget maffian. Dem som dödade honom var shottaz. Jag vill ge igen för det dem har gjort mot mig, sårat mig och att dem DÖDA hans pappa. Alla som ha har i sin släkt har en gång varit med i ett av Sveriges största gäng MAFFIAN. Alla förutom en har dött i gängkrig mot andra gäng men det har gått bra för hans kusin så han har blivit boss. Han vill gå med i gänget så han kan vara som alla andra. Men han lyckas aldrig så hans drömjobb nu har blivit autoexperten.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli wl för jag är bra på att rpa, kan alla regler och lallar ingenting
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att kunna få jobb och detta är en bra rp server och då är det roligt. Jag vill kunna skriva i /twt också och inte bara prata med folk.
Hur hittade du Unive? En kompis till mig hittade den och den är ju typ känndast i sverige så jag provade och dena var bra
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag ska rpa bra, bli wutoexperten och bara ha kul.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på en annan server som heter Gävleborg Roleplay men spelar på denna så sjukt mkt mer.
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes
Vad är ditt discord namn? Hampox
Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som heter Gustaf Gustafsson är 21 år gammal och gillar att mecka med saker som till exempel bilar, motorcyklar och cyklar. Hans mamma är död och dog ungefär för 5 år sedan av cancer. Tre år efter det så dog hans pappa i ett gängkrig. Han var med i ett gäng som hette maffian och det är det gänget han vill gå till men först så måste han försöka komma med i det kriminella livet. Han försöker få tag på hans pappas kompisar som är kvar i gänget maffian. Dem som dödade honom var shottaz. Jag vill ge igen för det dem har gjort mot mig, sårat mig och att dem DÖDA hans pappa. Alla som ha har i sin släkt har en gång varit med i ett av Sveriges största gäng MAFFIAN. Alla förutom en har dött i gängkrig mot andra gäng men det har gått bra för hans kusin så han har blivit boss. Han vill gå med i gänget så han kan vara som alla andra. Men han lyckas aldrig så hans drömjobb nu har blivit autoexperten.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli wl för jag är bra på att rpa, kan alla regler och lallar ingenting
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att kunna få jobb och detta är en bra rp server och då är det roligt. Jag vill kunna skriva i /twt också och inte bara prata med folk.
Hur hittade du Unive? En kompis till mig hittade den och den är ju typ känndast i sverige så jag provade och dena var bra
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag ska rpa bra, bli wutoexperten och bara ha kul.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på en annan server som heter Gävleborg Roleplay men spelar på denna så sjukt mkt mer.