Inaktuell heltcrazy3135 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

heltrazy

Helper
Helper
Support Ansvarig
Meddelanden
51
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Ditt discordnamn: Heltcrazy

Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2005

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff eftersom att jag är en ansvarstagande person och jag är väldigt mogen. Varit staff förrut på denna servern samt andra så är väldigt erfaren inom detta arbete. Är positiv och opartisk vilket man ska vara som staff. Är bra bemötande med nya samt nuvarande spelare på servern. Tycker samt att staff jobbet är väldigt roligt och interessant för man får möta en massa nya personer samt ta viktiga beslut som kringår servern vilket jag gillar.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Har sett och höra att krim rpn inte är den bästa och det är nog det största problemet på servern som måste utvecklas och förbättras, vet också att det är mycket lall på dagarna som inte bara är av kriminella utan allmänna spelare som åker runt och lallar och har sig.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ska sammarbeta med resterande staffs och komma på någon lösning som kan förbättra denna rp och se till så att det för en gång skull blir som alla vill. Vi ska ta hårda beslut på det som måste åtgöras och inte vara snälla mot folk som gör fel för då kommer bara samma regelbrott repeteras om och om igen.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska vara bra bemötande och vara profenssionell i sitt yrke, med det menat ska man inte lalla när man sitter i t.ex. support med folk och alltid vara i sin arbetar roll när man är inne. Det är väldigt viktigt att agera professionellt eftersom det är staffsen som visar upp och promotar servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Min rp kommer läggas bort under tiden jag är staff och kommer endast fokusera på staff arbete, mitt privata liv kommer såklart gå i första hand men kommer se till så jag nästan varje dag har tid att gå in och göra staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? cirka 2,5 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes, har varit staff på unive för drygt ett år sedan samt att jag varit staff på många andra stora servrar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Tillbaka