- Meddelanden
- 142
- Reaction score
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199547330066/
Ditt Hex-ID: 11000015e98ae12
Vad är din discord tagg? heltcrazy
Vem var det som bannade dig? anticheat
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Blev bannad av anticheat felaktigt.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var död och tog svetlana sen från ingenstans bannar anticheatat mig.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig anticheat bann
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad ett par gånger tidigare men har lärt mig av allt varenda gång.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? felaktig anticheat bann
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej felaktig anticheat bann
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Ditt Hex-ID: 11000015e98ae12
Vad är din discord tagg? heltcrazy
Vem var det som bannade dig? anticheat
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Blev bannad av anticheat felaktigt.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var död och tog svetlana sen från ingenstans bannar anticheatat mig.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig anticheat bann
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad ett par gånger tidigare men har lärt mig av allt varenda gång.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? felaktig anticheat bann
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej felaktig anticheat bann
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja