Nekad Helge | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Helge

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Svensson

Vad är ditt discord namn? Lillen0707, Big Helge

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska jag försöka få så egen som möjligt eftersom jag själv vet hur många lägger upp sina karaktärer. Lite om min karaktärs bakgrund, Rune Lundgren har lätt för relationer som baseras på lojalitet och trygghet därför har han haft det lätt med framgång. Han har haft en tuff uppväxt men det påverkar han inte längre eftersom att han nu ska till en ny stad och starta ett nytt liv. Rune har mycket kunskap inom bilar och bil-sporter och det är en karriär han vill satsa på. Jag tror min karaktär kommer göra sig väldigt olik andra spelares karaktärer pga min erfarenhet av olika karaktärer jag haft innan på andra servrar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har erfarenhet av många servrar jag testat innan så därför kommer jag kunna bidra med en rolig Roleplay och en intressant karaktär. På Penguin Roleplay ägde jag och min vän ett gäng där vi värvde medlemmar, vi hade konflikter med olika gäng då vi skapade väldigt roliga och intressanta scenarion. Jag är inte ute efter någon fjantig Roleplay så jag kommer var väldigt engagerad.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid får egen vinning i ett scenario. Det blir lite som att ge och ta, det kan inte alltid gynna mig ifall det är ett scenario om tex bråk, eller en konflikt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Kommer inte in på unive/regler så här är lite av det jag vet sen innan. Combat-logging är tex ifall jag är i en konflikt och blir skjuten eller bara hamnar i ett underläge så att jag lämnar servern så att ingenting händer mig/min karaktär. Glitching är att jag inte får använda någon "exploit", jag vet att det tex finns ett glitch så du kan slå någon oavbrutet hur mycket som helst. Flykt till gröna zoner som att bli jagad av en rival eller polis och sen gömma sig i en grön zon eller tex byggnad där ingen kommer åt dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja som sagt spelat på olika servrar innan, den jag har varit mest aktiv på är Penguin RP. Testat många andra men aldrig riktigt hittat någon som passar mig. Har haft otroligt många bra och roliga scenarion på andra servrar och jag är medveten om vad Rollspel är.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle själv säga att jag har bra inlevelse när jag kör Rollspel, så scenarion tycker jag blir väldigt verkliga.

Nekad.
Anledning:
Skriv mer om din karaktärs uppväxt och framtida planer

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka