Heaven77735 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Heaven77735

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? janne

Vad är ditt discord namn? haven777

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: kenta kohus och min karaktär i är 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? han är snäll och väldigt rolig han får stan att snabbt bli till ett leende kenta korhus var uppväxt av en rysk och snabbt blev kriminell efter en tid på kriminalvården så skärpte han sig och blev istället komiker

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakrund är mycket kriminalitet och framtids planer är att växa inom komiker branchen

Vad kan du bidra med till serverns RP? inga regel brott framför allt förebygga att de inte ska hända och självklar een bra och en stabil rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de innebär att bara inte ska spela för sin motpart utan för allas så att båda motparterna får de roligt och en bra rp upplevelse

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm är att man dödar någon utan nån riktig bakrund med bil eller mänsklligt alltså random death match elle random vheical dhathmatch

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag kan rpa och är bra på de jag gör

Tillbaka