Nekad HeadHunter | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HeadHunter

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Rickie

Vad heter du på discord? MilfHunter#1942

Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag jobbar från 07:00-15:30 från 15:30 till kanske 22 23 på kvällen kommer jag vara aktiv på måndag till fredag o fredag till lördag kommer jag vara mer aktiv

Hur länge har du varit medlem på Unive? tre månader från 9 dec

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/60b73012e9a69119a3ee75c0938a21d7 ban nr 1 är felaktit och fick unban på den ban nr 2 la bakom liggade anledingar till att jag gjorde fick unban där med

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att man ska rpa som vanligt och om man ser nått fel så ska man kicka eller banna eller /m och ge dom en varning ingame

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag ser väldigt mycket folk som gör regelbrott sen jag kom till servern och kan inte göra nått åt saken och de frustrera mig och att jag vill hjälpa servern att flyta på smidigt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse/korruption kan vara tex att man bannar/kickar folk för sin egna eller sina vänners vinning i tex scenarios

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka