Dubbelpost Hatotti_01 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hatotti_01

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Layth Al Haji

Vad är ditt discord namn? hatotti_01

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hatotti al hajji

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam rolig och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: är inte så speciella, kommer från en vanlig familj i förorten och har lite haft problemen pengar dessutom har karaktären sysslat med kriminella saker i själ att försörja sig och sin familj, mina planer är att jobba mig uppåt inom kriminella nätverk och skaffa en fin bil och skapa kontakter med folk i staden och generellt ha det skoj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? I nuläget så kan jag inte bidra med något men framtiden

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När en person är i en hetsig situation med en annan karaktär

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jo, det har jag, fast ansåg att det var en felaktig ban för typ 4 år sedan, sparkade på min bil och råkade sparka till någons motorcykel, sedan blev jag bannad i några timmar tror jag, det var riktigt länge sen men har aldrig gjort samma sak igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait, att medvetet köra för fort eller köra mot rött framför polisen för att få deras uppmärksamhet. RDM altså Random deathmatch innebär att utan anledning döda någon, till exempel att från ingen stans åka fram till någon och börja slå ihjäl dom utan själ eller motiv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nte direkt, kanske att jag är väligt förstående och förlåtande och vill bara göra det så bra som möjligt för de andra på servern och sprida positivitet.

Sätter din Medlemskaps Ansökan som dubbelpost eftersom du redan har en annan uppe.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka