Accepterad Hassoni_1_8_6 | Medlem ansökning [Daddy Kiko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassoni_1_8_6

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jaffar

Vad är ditt discord namn? looxmaxer1

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Jag är Jaffar Sadik, född 2005. Jag växte upp i en livlig förort, men min livsväg tog en annan riktning än jag hade planerat. Trots mina drömmar om en bättre framtid blev jag involverad i kriminella aktiviteter för att snabbt tjäna pengar. Även om jag är medveten om riskerna kämpar jag med att bryta mig loss från den livsstilen och drömmer om en ny start. Min familj har alltid haft det ekonomiskt svårt och det har varit en faktor till mina omoraliska handlingar.

På fritiden gillar jag att utgöra träning så som fotboll, gym o.s.v. Som person är jag ödmjuk och emotionell, men kan fatta svåra beslut ifall så krävs, där känslor ej är relevant. När jag fattar beslut tänker jag på hur de påverkar mina nära och sällan mig själv. Vänner och familj är allt för mig. Min framtidsvision är att jag ska komma ifrån gängkriminaliteten och börja om på nytt med jobb som bilmekaniker, familj mm respektive komma in på rätt banor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp-nivå, få ut roliga scenarion som kommer att vara roliga för alla parter. Sedan kommer jag även bidra med en social RP. Jag kommer även att samarbeta med spelare för att få ut roliga och unika scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man rollspelar på ett sätt som gör så att alla parter har roligt. Ett exempel på detta är att man råkar krocka in i väggen under en polisjakt för att polisen ska ha en chans i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM=Att döda någon utan anledning, FearRP=Man värnar inte om sitt liv, Sunt Förnuft=Att man ska ha ett logiskt tänkande och Powergaming=Man rpar inte på skador.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har erfarenhet från RDO där jag varit bounty hunter, ägt moonshine-businesses mm.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka