Accepterad hasseoscar | Ban överklagan (Amo_147)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hasseoscar

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/oscarhansson26/

Ditt Hex-ID: 11000011205e624

Vad är din discord tagg? Hassemeister#5770

Vem var det som bannade dig? Amo_147

Hur lång tid var din ban? 1,5 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bannad för rpar inte på skador förens jag är helt död. powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror eller vet att han bannade mig för att jag inte rpade på skador när jag blev skjuten och ställde mig upp direkt och blev sedan nedskjuten och död.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var påväg till public och då ser vi att dom blir stormade och vi vänder då om och åker därifrån, vi ser 2 springandes därifrån och försöker rädda dom, då skjuter polisen vårat däck och vi börjar springa upp på ett berg, polisen skjuter mot oss så jag skjuter tillbaka nåt skott sedan prickar dom mig och min karaktär faller ner på backen och sedan ställer sig upp igen och springer typ 1 meter innan jag blir helt nersmattrad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban då det är powergaming. men i stundens hetta så har jag så mycket adrenalin så jag bara gör allt för att komma därifrån liksom. jag förstår helt och hållet min ban men tycker att jag förtjänar en andra chans då jag inte har några sånna här bans sen tidigare och har nu lärt mig av detta misstag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tror jag har runt 5-6 bans sen innan men endast typ alla förutom 1 har varit missförstånd. tex att jag råkat göra emote när jag kör bil. sedan har jag blivit bannad för att jag inte lagade bilar med sme men jag hade skrivit sme bara att staffen inte såg det i specc mode

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, jag hade kunnat ta det lite mer lugnare och rpat på mina skador då polisen sköt mig första gången. men som jag sa tidigare hade jag adrenalin och jag gjorde som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. att alltid tänka på att rpa på skador.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes förstår det.

Så som du har skrivit och uttryckt dig ser jag att du har lärt dig någonting så jag ger dig en ny chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka