Nekad Hasseman | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.Quackman

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisas

Vad heter du IRL? Wilhelm

Vad heter du på discord? Mr.Quackman#6969

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 200

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har lite alltid velat vara chef där och ja dem har varit utan chef nu ett tag och jag tänkte att jag kunde ta över och anställa rätt personer som är aktiva och försöka hålle platsen uppe typ hela tiden varje dag.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inga erfarenheter

Berskiv din karaktär? Han heter Erik Andersson och är 25 år gammal hans mamma och bror blev dödade av ett kriminellt gäng när han var 8 och efter det var hans uppväxt väldigt tuff och han var den "konstiga grabben" i skolan, han svor att han skulle bli polis och stoppa kriminaliteten och när han fyllde 20 blev han sjukvårdare och hade svårt med pengar och blev kriminell och var boss i ett kriminellt gäng ett tag han hämnades på sin mamma och bror och förstörde gänget som dödade dem, sedan lämnade han gänget som boss och var solo ett litet tag sen gick han med ett nytt gäng och var med där ett litet tag innan han bestämde sig att förbättra sig som en person och började jobba på mekonomen och nu vill han ta över marja lisas då han tror att det hade passat honom som ett jobb, han är en snäll persoin och har alltid varit det men han gick fel väg, han kan vara sträng och har alltid koll på sina anställda.

Hur ofta kommer du vara inne? alla veckodagar 16-22 och helger 09-01

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka