Nekad Hasseman | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.Quackman

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club the muneno

Vad heter du IRL? WIlhelm

Vad heter du på discord? Mr.Quackman#6969

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? lite över 140

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Det har varit utan chef länge och tror att det är ett jobb som hade passat mig och jag vill vara chef på detta jobbet faktiskt, jag har en del erfarenhet eftersom jag varit boss över ett gäng och vet hur man ska styra osv. Jag tror detta jobbet hade passat mig väldigt bra eftersom jag inte behöver oroa mig över gängkrig osv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Alltså inga erfarenheter inom jobbet men har varit boss innan och vet hur man hanterar sånt

Berskiv din karaktär? han heter Erik Andersson och är 23 år gammal, hans mamma och bror blev dödade av ett kriminellt gäng och han svor att han skulle bli polis och stoppa gängen men han själv blev frestad av kriminaliteten och blev kriminell, han är nu ute efter ett jobb som fortfarane är kriminellt men inte gäng boss och sådant, han tror att club the muneno hade passat som honom och är väldigt sugen på det. Han känner att det är ett bra ställe och jobba på och har hört att klubberna har varit tråkiga och känner det själv och han vill förändra det!

Hur ofta kommer du vara inne? mellan 16-21 på veckodagarna och 10-01 på helgerna

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka