Nekad Hasseman | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.Quackman

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club the munenu

Vad heter du IRL? Wilhelm

Vad heter du på discord? Mr.Quackman#6969

Hur gammal är du? 14 men jag tycker jag är mogen för min ålder

Hur många timmar har du på Fivem? 131

Varför vill du just bli chef på det jobbet? LÅter som ett roligt jobb och va chef på och såklart så är där ingen chef just nu och kommer göra det till en bra plats där många kommer komma

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har inte direkt några erfarenheter men alltså vet hur man liksom är chef har varit boss över ett gäng så vet lite hur jag ska leda det, dem i mitt gäng tyckte även det att det var bra ledning jag hade.

Berskiv din karaktär? Han heter Erik Andersson han är 23 år gammal hans mamma och bror blev dödade av ett kriminellt gäng och svor att han skulle bli polis och stoppa kriminaliteten men tillslut frestades han också av kriminalitet och startade sitt eget gäng men stängde ner det efter. Han är en lugn person som kan hantera stressiga situationer men om någon kanske inte skulle sköta sig på jobbet eller klubben blir det konsekvenser! Han har bra erfarenheter genom att vara chef eftersom han varit gäng boss.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne mella 16-21 på veckodagarna och 10-23 på helgerna kanske längre.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart detta är bästa servern

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej!

Har du läst våra Regler? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka