Nekad Hasseman | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.Quackman

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm svensson

Ange ditt födelsedatum 28 Juli 2007

Vad heter du på discord? Mr.Quackman#6969

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Typ 16:00 till 21:00

Hur länge har du spelat på Unive? Inte så länge kanske en månad eller två men alltså har varit riktigt aktiv när jag kan.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Se till så att folks rp nivå ökas jag tycker det kan vara ett problem ibland

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det är en jäte bra server och vill hjälpoa till så den kan utvecklas ännu mer

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Alltså jag vill inte abra banna folk direkt utan så jag hade jobbat hade väl varit lite varningar men om dem inte sköts så bannar jag såklart

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag är ganska bra för rollen jag är mogen och vet lite grann hur man hanterar folk.

Varför vill du bli servervakt? Vill hjälpa unive så mycket jag kan.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det tycker jag men hade nog kunnat kanske få en liten genomgång eller lista på alla kommandon

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans en gång för lall och suntförnuft, jag rpade hög och slog folk och sprang ifrån polisen (glömde göra en /sme) fick ban i 3 dagar men blev unbannad efetr ungefär 3 timmar

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka