Nekad hassan adamson | Whitelist ansökning[Ocsar] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hassan adamson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198197581325/

Vad är ditt namn i verkligheten? Olof

Vad är ditt discord namn? Fire wolf#1266

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär Hassan Adam var uppväxt i orten utan en pappa och med en mamma som jobbade 3 jobb för att kunna ha råd med mat och hyra till Hassan och hans storebror. När Hassan fyllde 12 blev han en spring pojke för ett gäng som hans storebror var med i. Han växte upp med gänget och gjorde allt för dom men vad hassan inte visste var att hans bror hade blivit beroende av knarket och byggde upp en stor skuld och när han senare inte kunde betala den blev han skjuten till döds. Grabbarna som döda honom sa att Hassan var tvugen att betala skulden i hans ställe. Men Hassan var så arg att han senare på natten åkte och döda grabben som döda hans bror, sen packade han alla sina saker, sa hejdå till sen mamma och flydde till multistaden där han försöker bygga upp ett nytt liv.

Hans kriminella förflutna har gett han en destruktiv relation till det kriminella arbetslivet. Det har gått från att vara ett flexibelt jobb till att vara det enda sättet för hans överlevnad.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag heter Olof och är en grabb på 18 år och har ända sedan ung ålder uppskattat rollspel samt den gemenskap som den tillför. Jag är en hyfsat ny spelare på GTA rollplay men vet däremot innebörden av whitelist samt det ansvaret och de förväntningarna som läggs på mig. Jag tar rollspel seriöst och vill med min kreativitet delta, bevittna, och dessutom skapa nya scenarion där min höga RP nivå kan medverka. Jag tror att whitelisten hade gett mig mig möjlighet att kunna utveckla mig samt andras karaktärer. Jag gör, i alla scenarion, mitt absolut bästa för att kunna spegla verkligheten genom mina handlingar, och dessutom vara behärskad och låta andra spelare också få påverka scenariot. Utöver detta, tror jag att en whitelist hade kunnat utveckla mig och min personlighet då jag tror att jag kan lära mig en hel del av detta ansvar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För har testat ett x antal servrar och detta är den absolut bästa servern.

Hur hittade du Multistaden? Jag blev tipsad av vänner som spelar på severn.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roliga och intresanta rp scenarion med mina vänner och andra rollspelare, sen vill jag också sätta mer färg på rp scenarion som jag är med i. Jag vill även utveckla min karaktär, mitt rollspelade och samt min almäna konspad om fiveM. Men såklart är det viktigaste målet att jag och dom jag interagerar med ska ha kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server, när jag hittade denna slutade jag på alla andra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka